Onze functies

Het team van administratiekantoor DOT bestaat uit ervaren collega’s die allemaal enorm enthousiast zijn over hun vak. Waarbij u terecht kunt met al uw vragen over de boekhouding, accountancy, belastingzaken of voor gewoon even een bakkie!

Vanwege de vele nare ervaringen die de ondernemers hadden met hun accountant, boekhouders en fiscalisten besloten de eigenaren administratiekantoor-DOT op te richten. De eerste vestiging was al heel snel een feit namelijk in Hilversum, hierin ondersteunde ze voornamelijk ondernemers in de regio Gooi & Vechtstreek. Mede dankzij de kwalitatieve dienstverlening en de standaardtarieven zit de groei er stevig in. Mede hierdoor hebben ze al heel snel een tweede vestiging kunnen realiseren, namelijk in Amsterdam. Dit zonder de kwaliteit uit het oog verloren te hebben!

De eigenaren van DOT Financials hebben hun ervaring opgedaan bij de big-four accountantskantoren (EY en PWC).
Waarbij ze tientallen jaren in diverse sectoren hebben geopereerd, derhalve deskundig zijn in verscheidene markten.

Binnen hun vriendenkringen merkte ze op dat de ondernemers keer op keer teleurgesteld raakte in hun accountants, boekhouders en fiscalisten. Meest voorkomende redenen zijn toch wel:

  • Het huidige kantoor is te duur en ik krijg onverwachte facturen.

  • Ik moet steeds zelf initiatief nemen richting de boekhouder/accountant.

  • Het huidige kantoor werkt met ondeskundig personeel.

  • Ik zit bij een groot kantoor en ik krijg steeds iemand anders aan de telefoon.

  • Ik kan mijn boekhouder niet of nauwelijks bereiken.

  • Voor elke mailtje of telefoontje krijg ik een factuur.

  • Ik lever mijn spullen altijd op tijd aan en er wordt elk jaar een uitstelregeling aangevraagd.

Startende ondernemer

Ben je een startende ondernemer en heb je geen flauw idee hoe je een administratie dient te voeren?

1.Denk goed na over de bedrijfsvorm.
2. Zorg ervoor dat je de administratie goed bewaart (je hebt immers een bewaarplicht)
3. Wees op tijd met het indienen van je belastingaangifte en betaal deze altijd tijdig om boetes etc te voorkomen.

Wij helpen je graag.

Bestaande ondernemer

Ben je een bestaande ondernemer en ben je niet tevreden met je huidige accountant, boekhouder en of fiscalist? Maak dan gebruikt van onze ‘gratis’ overstapservice.

Wij nemen dan contact op met je huidige accountant, boekhouder en of fiscalist en vragen de benodigde documenten op om jou hierover te ontzorgen. Loop snel bij een van onze vestigingen naar binnen en ervaar het verschil. Wij staan in voor de kwaliteit en zullen er alles aan doen om je tevreden te houden.

Vacatures

Ontwikkeling staat bij DOT centraal. De medewerkers van DOT Financials zijn bekwaam in diverse vakgebieden en ontwikkelen zich continue.

Dit doen wij door interne en externe cursussen te verstrekken, zodat wij onze klanten optimaal kunnen voorzien. Mede door onze snelle groei zijn wij regelmatig op zoek naar aanvulling op diverse fronten, bekijk dan ook snel onze openstaande vacatures of stuur een mail met je motivatie en cv naar vacature@www.administratiekantoor-dot.nl.

Waarom kunnen wij kwaliteit garanderen?

1

Administratiekantoor DOT staat voor punctueel, kwalitatief en tijdigheid. Wij zetten de klant centraal en monitoren voorafgaand aan een concrete opdracht wat de wensen van onze klanten zijn. Deze wensen worden op papier vastgelegd, zodat wij de wensen tussentijds kunnen monitoren en achteraf kunnen toetsen. Veel klanten ervaren deze systematiek als heel prettig, dit mede gezien het feit dat hierdoor gestuurd kan worden en knelpunten waar nodig voorkomen alsmede opgelost kunnen worden.

2

Hiernaast werken wij met standaard maandtarieven, waardoor je voorafgaand al weet wat de kosten zullen zijn en je hierdoor achteraf niet met verassingen komt te staan. Desalniettemin is onze bereikbaar heel goed te noemen, dit omdat wij ook na kantooruren bereikbaar zijn. Wij ervaren dat de ondernemers binnen de kantoortijden bezig zijn met het drijven van de onderneming en hierdoor in de avond en of in het weekend tijd vrij maken voor de administratie.

3

Wij hebben het zo ingeregeld dat ieder medewerker zijn eigen specialisme heeft, waardoor we betere adviezen kunnen verstrekken. Dit komt doordat de betreffende medewerkers over alle relevante kennis beschikken in de betreffende branche waarin je opereert en hierdoor makkelijker met je na kunnen denken voor eventuele oplossingen.